DOMOV    KAZALO STRANI    KONTAKT    DODAJ MED PRILJUBLJENE   
 

ŠOLA PRODAJE

Na področju usposabljanja za uspešnejšo prodajo lahko izbirate med šestimi delavnicami, ki jih lahko obogatimo tudi s treningi.

 

1. modul: VEŠČINE USPEŠNE POSLOVNE KOMUNIKACIJE V PRODAJI TER REŠEVANJE REKLAMACIJ IN PRITOŽB
Biti dober v današnjih časih ni več dovolj. Slabi izginjajo s tržišča, dobri preživijo, odličnost pa prinaša uspeh. V čem je skrivnost odlične poslovne komunikacije v prodaji? V čem smo lahko boljši od drugih? Danes si stranke želijo, da jih tudi razvajamo. Posebej v primeru, ko na nas naslovijo kakšno reklamacijo ali imajo ugovor, zahtevajo vso našo pozornost. Na nas je, da jim prisluhnemo.

2. modul: KOMUNIKACIJA S TEŽAVNIMI IN ZAHTEVNIMI STRANKAMI
Za delo v prodaji, še posebej v komunikaciji s težavnimi strankami, je pomembno, da prepoznamo njihov »vrednostni sistem« in se ob tem zavedamo, da imamo tudi mi svojega. V uspešni komunikaciji je ključnega pomena naše prilagajanje vrednostnemu sistemu stranke tudi takrat, ko se ta v večji meri razlikuje od našega.

3. modul: VEŠČINE USPEŠNEGA POGAJANJA
Pogajamo se tako v poslovnem svetu kot tudi v zasebnem življenju. Zato je znati pogajati se veščina, ki nam koristi vse življenje. Danes novi koncept pogajanj temelji na strategiji partnerstva. Gre za novo filozofijo razvijanja odnosov med vključenimi strankami, ki imajo različne želje in cilje. Gre za sodelovanje in skupno odgovornost za urejanje določenih odnosov. To je posebna oblika »dobim-dobim« strategije, ki upošteva predvsem dolgoročne interese in cilje obeh pogajalskih strani.

4. modul: POVEČANJE PRODAJE OBSTOJEČIM KUPCEM
Spoznanja iz prakse mnogih podjetij so pokazala, da je veliko lažje prodati več našim že obstoječim kupcem, v primerjavi z napori, ki jih vlagamo v osvajanje novih. Za skrb in širjenju prodaje obstoječim kupcem pa moramo narediti načrt in v njegovo izdelavo povabiti širši krog zaposlenih, vse tiste, ki komunicirajo z obstoječimi poslovnimi partnerji.

5. modul: VEŠČINE KOMUNIKACIJE PO TELEFONU
Brez komunikacije po telefonu si danes poslovanja ne znamo več predstavljati. Pri telefonski komunikaciji moramo poznati in upoštevati njene zakonitosti, prednosti in pomanjkljivosti. Zelo pomembno je poznavanje in upoštevanje kulture podjetja, s katerim vzpostavljamo komunikacijo, pozabiti pa ne smemo tudi na bonton. Kako prodajati po telefonu, kako pritegniti pozornost sogovornika v prvih desetih sekundah, da nas bo poslušal? 

6. modul: MOJSTRSTVO PREPRIČLJIVOSTI IN UČINKOVITOSTI V IZVEDBI PRODAJNE PREZENTACIJE
Prodajni razgovor je velikokrat tudi predstavljanje naše ponudbe večjemu številu ljudi. Kakšna so takrat komunikacijska načela prepričljivosti, kongruentnosti in profesionalnosti? Veliko strokovnjakov nima težav v dvosmerni medosebni komunikaciji. V situacijah, ko je poslušalcev več kot tije ali štirje, pa nastopijo težave. Če vemo, kako se na prezentacijo ustrezno pripravimo – kam z našimi rokami in nogami, kako z dobro vsebino in nastopom prepričamo druge v našo ponudbo ... potem za strah in tremo ni razloga. 

 

Podrobnejša vsebina posameznih modulov:  



© 2006 O. K. Consulting d.o.o.

Kopiranje in povzemanje programov brez soglasja avtorjev ni dovoljeno.

Z delavnicami sem bila zelo zadovoljna, saj sem ugotovila, da marsikaj še vedno ne poznam. Priporočam vsem, da pridejo k vam po znanje, kakšno naj bo vedenje nas samih in vedenje do strank.

Lidija Krašovec, programer, JZ RTV Slovenija