DOMOV    KAZALO STRANI    KONTAKT    DODAJ MED PRILJUBLJENE   
 

ŠOLA ČUSTVENE INTELIGENTNOSTI

Šola poteka v petih srečanjih z naslednjimi vsebinskimi moduli:

1. modul: UPORABA ČUSTEV V VODENJU IN SODELOVANJU
Živimo v času, ko vodje in drugi zaposleni plačajo visoko ceno zaradi neustreznega ravnanja s čustvi. Izgorevanje, psihosomatske bolezni, odvisnosti, včasih tudi težave v osebnem življenju, v partnerstvu in starševstvu, postajajo vsakdanja grožnja sodobnemu vodji. Prepoznavanje in uporaba lastnih čustev ter čustev drugih je pomembna veščina, ki vodji omogoča ustrezno vodenje zaposlenih, drugim pa uspešno sodelovanje in medosebne odnose. Čustva so osnova motivacije, s tem pa tudi uspešnega uresničevanja zastavljenih ciljev.


2. modul: MENEDŽMENT JEZE V VODENJU IN SODELOVANJU
Jeza je bila dolga stoletja na črnem seznamu nezaželenih čustev kot sinonim za primitivizem, agresivnost, nevarnost in nasilje. Ljudje so se jo učili potlačiti, obvladati in uničiti. Izbruhi, nasilje, žaljivke in napadi so bili logična posledica napačnega doživljanja in ravnanja z jezo. Sodoben, jezen vodja, je visoko aktivirana oseba, osredotočena na najboljše možne poslovne rešitve problemov.

3. modul: MENEDŽMENT STRAHU V VODENJU IN SODELOVANJU

Skozi zgodovino se je na strah gledalo kot na znak slabosti, »strahopetnosti«, nepripravljenosti in nemoči. Prestrašeni vodja je sebe doživljal kot nekompetentnega in nesposobnega. Zaradi tega je bila najbolj pogosta strategija zanikanje strahu.
Veliko število neustreznih poslovnih potez je prav posledica »Rambo« sindroma. Sodoben vodja je oseba, ki hitro prepozna in zelo spoštuje signale strahu ter jih zna pravilno usmerjati.

4. modul: MENEDŽMENT ŽALOSTI V VODENJU IN SODELOVANJU
Strah, da nas bo žalost paralizirala, da nam bo počilo srce in bomo zaradi nje umrli, so zgodovinski strahovi človeka. Dolga stoletja ljudje skušajo zatreti žalost z alkoholom, drogami ali nenehnim in trdim delom. Večina pregorevanja izhaja iz neustreznega ravnanja z žalostjo. Sodoben vodja je oseba, ki žalovanje doživlja kot potreben in koristen proces na poti lastnega razvoja.

5. modul: DOŽIVLJANJE PRIJETNIH ČUSTEV
Nelogično je, da večina vodij in drugih zaposlenih na delovnem mestu ne doživlja prijetnih čustev ravno takrat, ko naj bi jih – ob realizaciji pomembnih ciljev, dokončanju pomembnih projektov ter sprejemanju pohvale ali nagrade. Ustrezen menedžment prijetnih čustev je temelj kvalitetne skrbi zase in za naše notranje ravnovesje. Spoštovanje, zadovoljstvo in zaupanje so ključni element kulture najbolj uspešnih podjetij.

 

Podrobnejša vsebina posameznih modulov

© 2006 O. K. Consulting d.o.o.

Kopiranje in povzemanje programov brez soglasja avtorjev ni dovoljeno.

Čustva v vodenju – pot ali ovira do uspeha?

Odgovor boste dobili na naši šoli čustvene inteligentnosti!