DOMOV    KAZALO STRANI    KONTAKT    DODAJ MED PRILJUBLJENE   
 

 

SODOBNO VODENJE

Zakaj šola sodobnega vodenja? Ker vodenje po sodobnih principih dokazano povečuje uspešnost podjetja.

Izvajamo temeljni, nadaljevalni in ekspertni program šole sodobnega vodenja.

Šolo že vrsto let izvajamo za zaključene skupine v posameznih podjetjih, enkrat letno pa jih ponudimo tudi v obliki razpisnega tipa.


 

ŠOLA SODOBNEGA VODENJA - osnovni program
Šola poteka v petih srečanjih z naslednjimi vsebinskimi moduli:

 

1. modul: IDENTITETA IN AVTORITETA V VODENJU - Spoznajte veščine za dvigovanje avtoritete vodje

Dandanes je pri vodenju izjemnega pomena zavedanje, kakšen vpliv ima vodja na svoje ljudi in katere vzvode mora uporabiti, kadar želi svojo moč uporabiti. Grajenje visoke avtoritete in moči je zahtevno delo, za katerega potrebujemo znanje o tem, kaj pomeni biti vodja v očeh drugih ljudi.

2. modul: ODNOS DO SEBE IN DRUGIH LJUDI V VODENJU – ozaveščanje ključnih področij nesporazumov v komunikaciji
Vabimo vas, da izstopite iz psiholoških iger, v katere se s sodelavci morda zapletate. Ljudje velikokrat mnenje doživijo kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje vaše moči nad njimi. Zamere, jezo, nezadovoljstvo in neznosno napetost lahko čutite v zraku. In vse to ravno v trenutku, ko vam voda teče v grlo in vam zmanjkuje časa!
Veseli nas, da vas lahko pomirimo, da za vse to obstaja razlaga in rešitev. 
 

3. modul: USTREZNA UPORABA KRITIKE IN POHVALE – pomembni orodji sodobnega vodje
Imate občutek, da ljudje vašo kritiko jemljejo osebno? Je ne jemljejo resno? Pogrešate pohvalo, ko imate občutek, da ste si jo res zaslužili? Se sprašujete, zakaj se vam to dogaja? Veliko število neprijetnih občutkov na delovnem mestu izvira iz neustreznega kritiziranja ali premalo pohvale. Ljudje smo večkrat zgubljeni, ko imamo občutek, da nič ni prav, karkoli naredimo. Ali sploh ne vemo, kaj naj storimo, da bo prav. Kadar se nam zdi, da smo naredili nalogo odlično, pa se vsi obnašajo, kot da je to samoumevno. Zakaj ljudje to počnemo?

 

4. modul: RAVNOVESJE ČUSTEV IN RAZUMA V VODENJU – IQ, EQ in SQ vodje
Razum mora vedno nadvladati čustva. Tako so nas učili. Dober vodja je visoko inteligentna oseba. Ne pokaže svojih čustev, vedno pa razpozna čustva drugih. Nikoli ne vzkipi. Nikoli ga ni strah. V krizah vedno ohrani trezno glavo. Je temu res tako? Včasih pozabljamo, da smo vodje tudi samo ljudje in si postavimo previsoke zahteve. Kar je še huje, kmalu tudi drugi pričnejo od nas zahtevati čedalje več in več. Kje se to konča? Je razum res tisto, kar rešuje vse zagate pri vodenju?


5. modul: MANAGEMENT KONFLIKTOV – izkoristite konflikte kot priložnost za boljše vodenje zaposlenih 
Se vam kdaj dozdeva, da je konfliktov v življenju vse več in več? Imate kdaj občutek, da vam zadeve drsijo iz rok? Bi si želeli v konfliktnih situacijah ravnati drugače, kot ste ravnali? So konfliktne osebe tiste, ki vam pijejo energijo? In nekdo vam poleg tega še neprestano govori, da so konflikti dobri in koristni za delovno okolje?
Konfliktne situacije so naporne, zato je toliko bolj pomembno, da v njih ohranimo mirno kri in izpeljemo stvari čim bolj konstruktivno – v dobro naših delovnih ciljev in medosebnih odnosov na delovnem mestu.

Podrobnejša vsebina posameznih modulov

 

 


 

 

 

 

V tej šoli sem prvič dobil uporabna znanja za vodenje sodelavcev. Menim, da so to nujna znanja vsakega dobrega vodje in bi jih morali pridobivati že v rednem šolanju. Ker so podane vsebine široke, je v nadaljevanju potrebno pridobiti tudi veščine: s treningi skozi vaje, namišljene situacije in igro vlog.

Miran Pikovnik, direktor, Unija d.o.o.