Profesionalna poslovna
komunikacija

Izurjeni v poslovni komunikaciji – obvladajte veščine, ki odločajo

Interaktivne delavnice za samozavestno komunikacijo, učinkovito sodelovanje in profesionalne odnose.

 

Uspeh v poslovnem svetu pogosto ne določa le znanje ali položaj, temveč način, kako komuniciramo z drugimi. Jasna, spoštljiva in učinkovita komunikacija vpliva na odnose, rezultate in kulturo v organizaciji.

 

Naše delavnice poslovne komunikacije so namenjene vsem, ki želijo:

  • izboljšati komunikacijo v zahtevnih situacijah,

  • razviti boljše odnose s sodelavci in strankami,

  • učinkovito reševati nesoglasja in konflikte,

  • postati suveren sogovornik tudi v pogajanjih.


Najpogostejše teme delavnic iz komunikacije

 

 

Komunikacija s težavnimi sogovorniki in v zahtevnih situacijah

 

V poslovnem okolju se pogosto srečujemo s sogovorniki, ki so zahtevni zaradi svojega vedenja, pristopa ali okoliščin. Naša delavnica vam pomaga prepoznati značilnosti takšnih sogovornikov in razviti strategije za učinkovito komunikacijo z njimi.

 

Kaj boste pridobili:

  • Razumevanje razlik med običajnimi, zahtevnimi in težavnimi sogovorniki
  • Sposobnost prepoznavanja vzorcev komunikacije in vedenja ter ustreznega odzivanja
  • Tehnike za ohranjanje profesionalnosti in mirnosti v zahtevnih situacijah

 

 

Podajanje in sprejemanje povratnih informacij

 

Učinkovita povratna informacija je ključna za rast in razvoj posameznikov ter organizacij. Na delavnici se boste naučili, kako konstruktivno podajati in sprejemati povratne informacije, ki spodbujajo izboljšave in motivacijo.

 

Kaj boste pridobili:

  • Veščine za jasno in spoštljivo izražanje povratnih informacij
  • Tehnike za sprejemanje povratnih informacij brez obrambnih reakcij
  • Razumevanje pomena povratne informacije za osebni in profesionalni razvoj

 

 

Uspešno reševanje konfliktov

 

Konflikti so neizogiben del vsakodnevnega dela, vendar jih je mogoče obravnavati kot priložnosti za rast in izboljšanje odnosov. Delavnica vas bo opremila z orodji za učinkovito prepoznavanje in reševanje konfliktov.

 

Kaj boste pridobili:

  • Sposobnost ločevanja med različnimi mnenji, nesoglasji in konflikti
  • Možni načini reševanja konfliktov
  • Prepoznavanje lastnih načinov reševanja konfliktov ter prilagajanje različnim situacijam

 

 

Veščine pogajanj

 

Pogajanja so ključna za doseganje dogovorov, ki zadovoljijo vse vpletene strani. Na delavnici boste razvili veščine, ki vam bodo pomagale pri pripravi in izvedbi uspešnih pogajanj.

 

Kaj boste pridobili:

  • Razumevanje osnovnih principov pogajanj
  • Sposobnost priprave na pogajanja in določanja ciljev
  • Tehnike za doseganje win-win rešitev

Način dela na delavnicah

Delavnice temeljijo na izkustvenem učenju in vključujejo:

  • vaje na resničnih primerih iz prakse,

  • vodenje izkušenih predavateljev in coachov,

  • varno okolje za povratno informacijo in refleksijo,

  • konkretna komunikacijska orodja za takojšnjo uporabo.

Vsaka tema se lahko izvede kot samostojna delavnica ali kot del večjega programa usposabljanja.


Povabilo k sodelovanju

Želite več informacij ali bi želeli delavnico prilagoditi vašim potrebam?
Pišite nam preko obrazca spodaj ali nas kontaktirajte neposredno.

 

 

Želim ponudbo   

Pišite nam!

Z veseljem vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Želim se prijaviti na e-novice.
Potrjujem, da sem seznanjen/a s svojimi pravicami, obrazloženimi v izjavi o zasebnosti.
Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?