Profesionalna poslovna
komunikacija

Ena od ključnih veščin za odličnost medsebojnega sodelovanja je komunikacija. Odličnost te kompetence, ki vključuje tako poslušanje kot tudi slišanje, pomembno prispeva k lažjemu sodelovanju, lastnemu psihičnemu zdravju, uspehu pri dogovorih, … kar na koncu rezultira v uspešnejšem delovanju v poslovnem okolju.

 

Ali tudi vi pogosto doživite, da je komunikacija zahtevna veščina, ki jo je vedno moč nadalje razvijati? Da je odgovor na to vprašanje »da«, vedo tudi mojstri komunikacije. Vsakodnevno prihajamo v stik z različnimi posamezniki, pri svojem delu se soočamo z zahtevnimi situacijami, prilagoditi se moramo novim oblikam dela … In ob vsem tem nenehno komunicirati – z običajnimi in težavnimi sogovorniki, ko vas priganja čas ali ko je na nitki življenje, v živo, po telefonu ali virtualno …

 

Na naših izobraževalnih delavnicah ponujamo pestro izbiro vsebin, vezanih na poslovno komunikacijo:

  • pomen komunikacije in komunikacijskega vzdušja,
  • vodenje in komunikacija,
  • dajanje povratnih informacij sodelavcem ali strankam,
  • dajanje kritike in pohvale,
  • komunikacija s težavnimi sogovorniki,
  • reševanje konfliktov,
  • veščine prodaje,
  • veščine pogajanja,
  • komunikacija po telefonu,
  • komunikacija v virtualnem svetu – pri delu na daljavo,
  • asertivna komunikacija.
 

Vabimo vas, da izstopite iz psiholoških iger, v katere se s sodelavci ali strankami morda zapletate. Ljudje velikokrat mnenje doživijo kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje vaše moči nad njimi. Zamere, jezo, nezadovoljstvo in neznosno napetost se včasih lahko čuti v zraku. Jasnost komunikacije je lahko vprašljiva. Lahko vas pomirimo, da za vse to obstaja razlaga in rešitev.

 

Pomagamo vam ozavestiti ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji. Preko izobraževanj skušamo doseči, da razumete, kaj vpliva na način medsebojne komunikacije. S poznavanjem tega imate moč spreminjati svojo komunikacijo. Predstavimo vam, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imate »opravka«, in kako komunicirati v različnih delovnih situacijah.

 

Naše delavnice so interaktivne, zato se pred udeležbo spomnite svojega primera, ko je bila komunikacija otežena, in skupaj ga bomo poskusili rešiti.

 

 

Želim ponudbo   

Več informacij?

Želite več informacij ali pridobiti ponudbo za izvedbo v vašem podjetju?

Potrjujem, da sem seznanjen/a s svojimi pravicami, obrazloženimi v izjavi o zasebnosti.
Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?