Prodaja ni več to, kar je bila. Stranke danes ne želijo biti prepričane – želijo biti slišane, razumljene in vključene v rešitev. Uspešen prodajalec ni tisti, ki »proda vse«, temveč tisti, ki zna vzpostaviti stik, vzbuditi zaupanje in prepoznati potrebe, še preden jih stranka sama zna izraziti.
Delavnica temelji na izkustvenem učenju in sodobnih prodajnih pristopih. Primerna je tako za izkušene prodajnike kot za tiste, ki želijo svoje prodajne kompetence nadgraditi ali osvežiti.
Razumevanje prodaje kot procesa svetovanja, ne prepričevanja
Kako vzpostaviti in ohranjati zaupanje s stranko
Učinkovita komunikacija – aktivno poslušanje, postavljanje vprašanj, prepoznavanje kupčevih resničnih potreb
Tipologija sogovornikov in kako prilagoditi svoj slog
Delo z ugovori – kako jih obravnavati kot priložnost, ne grožnjo
Zaključevanje prodaje z jasnim dogovorom in dolgoročnim učinkom
Kaj je »mehka« moč v prodaji in zakaj je pomembnejša od agresivnih tehnik
✔ Orodja za strukturirano, a prilagodljivo prodajno komunikacijo
✔ Več samozavesti v prodajnih pogovorih – tudi v zahtevnih situacijah
✔ Boljše razumevanje psihologije strank in njihovega nakupnega vedenja
✔ Sposobnost postavljanja vprašanj, ki odpirajo potrebe in zadržke
✔ Tehnike za prepoznavanje kupčevega sloga in ustrezno prilagajanje
✔ Večji učinek v zaključevanju pogovorov – brez pritiska, a z rezultatom
Delavnica je namenjena prodajnikom, svetovalcem, komercialistom, vodjem prodajnih ekip in vsem, ki imajo stik s strankami – bodisi v fazi pridobivanja, svetovanja ali dolgoročnega sodelovanja. Primerna je tudi za tiste, ki so tehnično usmerjeni, a želijo izboljšati svoje mehke veščine.
Želite več informacij ali bi želeli delavnico prilagoditi vašim potrebam?
Pišite nam preko obrazca ali nas kontaktirajte neposredno.