Spreminjajo se trgi, tehnologije, organizacijske strukture, pričakovanja zaposlenih in družbena klima. Vodje in zaposleni se vse pogosteje znajdejo v obdobjih, kjer ni jasnih rešitev, ni linearnega načrta in ni zagotovila za rezultat. Takšna okolja zahtevajo nove načine mišljenja, komunikacije in delovanja.
Delavnica naslavlja ravnanje v času organizacijskih sprememb, kriznih situacij ter nenadnih preobratov, ko je treba obvladati negotovost in obenem ohraniti usmerjenost v cilj, zavzetost ter psihološko stabilnost sodelavcev.
Psihologija odziva na spremembo in krizo: zakaj človeški um spontano išče varnost in znano
Faze doživljanja sprememb – kako prepoznati odzive in jih ne jemati osebno
Kaj pomeni voditi v času nepredvidljivosti – fleksibilnost, komunikacija, prisotnost
Kaj potrebujemo, da spremembo doživimo kot priložnost, ne grožnjo
Psihološki dejavniki, ki vplivajo na uspešno uvajanje sprememb
Prepoznavanje in obvladovanje odpora ter konstruktivno delo z nejevoljo
Učinkovito ravnanje v kriznih situacijah – ohranjanje zaupanja in usmerjenosti k rešitvam
✔ Razumevanje psihološke dinamike ob spremembah in krizah
✔ Veščine za pomirjanje sebe in sodelavcev v napetih ali negotovih situacijah
✔ Večji občutek obvladovanja tudi tam, kjer ni popolnega nadzora
✔ Orodja za ustvarjanje psihološko varnega okolja med spremembami
✔ Praktične smernice za vodenje skozi odpor, skepticizem ali apatičnost
✔ Več samozavesti in notranje stabilnosti v obdobjih preobrazbe
Delavnica je namenjena vodjem, kadrovskim strokovnjakom, projektnim timom in vsem zaposlenim, ki sodelujejo pri načrtovanju, vpeljevanju ali izvajanju sprememb, pa tudi tistim, ki se pogosto srečujejo z nepredvidljivostjo in hitrimi preobrati v svojem delovnem okolju.
Želite več informacij ali bi želeli delavnico prilagoditi vašim potrebam?
Pišite nam preko obrazca ali nas kontaktirajte neposredno.