Komunikacija, čustva, stres, osebna rast

Veščine uspešne komunikacije in komunikacijsko vzdušje

V kakšnih »življenjskih pozicijah« smo lahko v medsebojni komunikaciji in kako razvozlati gordijski vozel različnih značajev? Zakaj nekateri doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje?
Predstavili vam bomo, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imate»opravka« in kako komunicirati ob različnih pristopih. Ozavestili boste ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji. Odkrivali bomo načine za preprečevanje konfliktnih situacij v komunikaciji in poti za njihovo reševanje, če do njih pride.

Ko vstopimo v prostor, družbo, okolje ali dogodek takoj reagiramo na »nekaj«. To nekaj imenujemo vzdušje ali klima. Ob vstopu v »situacijo« so naši občutki različni in pogosto usodni za vzpostavitev ali nadaljevanje komunikacije. Za učinkovito delo potrebujemo tudi ustrezno vzdušje.

Komunikacija s težavnimi sogovorniki/sodelavci

Za večino sodelavcev in drugih sogovornikov velja, da z njimi lahko korektno komuniciramo in se dogovarjamo. Nekateri sodelavci ali sogovorniki pa so preprosto »težki«. Z njimi se nikakor ne moremo pogovarjati normalno in vedno se vrtimo v krogu.
V čem je bistvo problema? Nekatere ljudi zaznamo kot problematične, saj imamo z njimi neprestane težave. Vendar niso vsi, s katerimi imamo težave, tudi težavni.
Prepoznavanje značilnosti problematičnih in težavnih sodelavcev in drugih sogovornikov, poznavanje pristopa in intervencij pri delu z njimi, prispeva k ohranjanju naše energije in psihičnega zdravja. Kako izstopiti iz začaranega kroga? V čem je bistvo problema? Kakšne so razlike, ter kako komunicirati z različnimi sogovorniki?

Čustvena inteligentnost in upravljanje s čustvi

Živimo v času, ko vodje in drugi zaposleni plačajo visoko ceno zaradi neustreznega ravnanja s čustvi. Razum mora vedno nadvladati čustva. Tako so nas učili. Izgorevanje, psihosomatske bolezni, odvisnosti, včasih tudi težave v osebnem življenju postajajo vsakdanja grožnja. Uporaba in prepoznavanje lastnih in tuji čustev  je pomembna veščina, ki vodji omogoča ustrezno vodenje zaposlenih, drugim pa uspešno sodelovanje in medosebne odnose. Čustva so osnova motivacije, s tem pa tudi uspešnega uresničevanja zastavljenih ciljev.
Na delavnici čustvene inteligentnosti boste spoznali, kako prepoznati svoja čustva in jih izraziti na ustrezen način. Naučili se boste, čemu služijo posamezna čustva in zato lažje presojali o (ne)ustreznosti svojih čustvenih odzivov. S povečanim samozavedanjem in usmerjenim uravnavanjem lastnih čustev boste lahko zavestno upravljali z odnosi tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju.

Obvladovanje in upravljanje s stresom

Včasih ljudje težko dohajamo vsakodnevni delovni ritem. Doživljamo tudi, da na delovnem mestu od nas zahtevajo preveč. Zmanjkuje nam rešitev za številne probleme. Nekaj časa shajamo, a sčasoma začutimo, da nas počasi zdeluje stres – če vztrajamo dovolj dolgo, se nam upre telo in v skrajnih situacijah se pripeljemo celo do izgorelosti.

S telesnim sproščanjem ali fizično aktivnostjo resda lahko vzpostavimo kratkotrajno ravnovesje, ne odstranimo pa izvora stresa. Edini učinkovit način premagovanja stresa je, da se reševanja stresnih situacij lotimo pri koreninah. Na delavnici obvladovanja stresa boste spoznali, od kod izvira stres in kako ga lahko obvladamo, preden on obvlada nas. Lahko se naučimo »napolniti baterije« in energijo učinkoviteje izkoristiti, tako v službi kot doma.

Samopodoba - upravljanje s seboj

Kaj je za vas življenje:pekel ali paradiž? Koliko ste sami sebi pomembni, koliko imate radi sami sebe? Kako doživljate druge ljudi? Samopodoba je pomemben element zadovoljstva in uspešnosti, tako pri delu kot v zasebnem življenju. Odkrijte nov pogled na vsakdanje življenje, na sebe in na druge. Ozavestite, zakaj je vaše vedenje v določenih situacijah prav takšno. Skupaj bomo vstopili tudi v svet zakonitosti človeškega hrepenenja po določenih vrstah pozornosti. Jaz sem O.K., ti si O.K. – je to pravljica? Mi pravimo, da je tudi za vas lahko realnost!

Izvedba v podjetju

Želite več informacij ali pridobiti ponudbo za izvedbo v vašem podjetju?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
contact

Izjave

Predavatelj ne podaja receptov, prikaže pa možnosti, kako izbrati pravo pot, kar prepusti posamezniku.

doc. dr. Tonka Poplas Susič
Strokovna vodja ZD
Zdravstveni dom Ljubljana

Sandija Kofola odlikuje strokovnost, sposobnost ”aktivacije” udeležencev ter humor, ki je sprostil ozračje v katerem je potekalo izobraževanje.

Nataša Plemenitaš
Direktorica kadrovske službe
Pro plus

Pri udeležencih je predavatelju uspelo prek timske naloge ozavestiti njihove lastne stile vodenja, sprejemanje drugačnosti sodelavcev v timu in pomembnost sodelovanja.

Tanja Kavran
Izvršna direktorica
Društvo za marketing Slovenije

Predavatelj svoje strokovno znanje uspešno prenaša v rešitev problema z usmerjanjem sogovornika do novih spoznanj ali rešitvev.

Bojan Vernig
Generalni direktor
TPV Johnson controls

Individualen coaching za izboljšanje veščin poslovnega komuniciranja.

Danilo Križe
Vodja prodaje za Slovenijo in Avstrijo
Pfeifer & Langen d.o.o.