Komunikacija, čustva, stres, osebna rast

Veščine uspešne komunikacije in komunikacijsko vzdušje

V kakšnih »življenjskih pozicijah« smo lahko v medsebojni komunikaciji in kako razvozlati gordijski vozel različnih značajev? Zakaj nekateri doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje?

Predstavili vam bomo, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imate »opravka«, in kako komunicirati ob različnih pristopih. Ozavestili boste ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji. Odkrivali bomo načine za preprečevanje konfliktnih situacij v komunikaciji in poti za njihovo reševanje, če do njih pride.

Ko vstopimo v prostor, družbo, okolje ali dogodek takoj reagiramo na nekaj. To nekaj imenujemo vzdušje ali klima. Ob vstopu v situacijo so naši občutki različni in pogosto usodni za vzpostavitev ali nadaljevanje komunikacije. Za učinkovito delo potrebujemo tudi ustrezno vzdušje.

Želim ponudbo

Komunikacija s težavnimi sogovorniki

Za večino sodelavcev in drugih sogovornikov velja, da z njimi lahko korektno komuniciramo in se dogovarjamo. Nekateri sodelavci ali sogovorniki pa so preprosto »težki.« Z njimi se nikakor ne moremo pogovarjati normalno in vedno se vrtimo v krogu.
V čem je bistvo problema? Nekatere ljudi zaznamo kot problematične, saj imamo z njimi neprestane težave. Vendar niso vsi, s katerimi imamo težave, tudi težavni.

Prepoznavanje značilnosti problematičnih in težavnih sodelavcev in drugih sogovornikov, poznavanje pristopa in intervencij pri delu z njimi, prispeva k ohranjanju naše energije in psihičnega zdravja.

Kako izstopiti iz začaranega kroga? V čem je bistvo problema? Kakšne so razlike ter kako komunicirati z različnimi sogovorniki?

Želim ponudbo

Čustvena inteligentnost in upravljanje s čustvi

Živimo v času, ko vodje in drugi zaposleni plačajo visoko ceno zaradi neustreznega ravnanja s čustvi. Razum mora vedno nadvladati čustva. Tako so nas učili. Izgorevanje, psihosomatske bolezni, odvisnosti, včasih tudi težave v osebnem življenju postajajo vsakdanja grožnja. Uporaba in prepoznavanje lastnih in čustev drugih je pomembna veščina, ki vodji omogoča ustrezno vodenje zaposlenih, drugim pa uspešno sodelovanje in medosebne odnose.

Čustva so osnova motivacije, s tem pa tudi uspešnega uresničevanja zastavljenih ciljev.

Na delavnici čustvene inteligentnosti boste spoznali, kako prepoznati svoja čustva in jih izraziti na ustrezen način. Naučili se boste, čemu služijo posamezna čustva in zato lažje presojali o (ne)ustreznosti svojih čustvenih odzivov. S povečanim samozavedanjem in usmerjenim uravnavanjem lastnih čustev boste lahko zavestno upravljali z odnosi – tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju.

Želim ponudbo

Obvladovanje in upravljanje s stresom

Včasih ljudje težko dohajamo vsakodnevni delovni ritem. Doživljamo tudi, da na delovnem mestu od nas zahtevajo preveč. Zmanjkuje nam rešitev za številne probleme. Nekaj časa shajamo, a sčasoma začutimo, da nas počasi zdeluje stres – če vztrajamo dovolj dolgo, se nam upre telo in v skrajnih situacijah se pripeljemo celo do izgorelosti.

S telesnim sproščanjem ali fizično aktivnostjo resda lahko vzpostavimo kratkotrajno ravnovesje, ne odstranimo pa izvora stresa. Edini učinkovit način premagovanja stresa je, da se reševanja stresnih situacij lotimo pri koreninah. Lahko se naučimo »napolniti baterije« in energijo učinkoviteje izkoristiti – tako v službi kot doma.

Na delavnici obvladovanja stresa boste spoznali, od kod izvira stres in kako ga lahko obvladamo, preden on obvlada nas. 

Želim ponudbo

Samopodoba - upravljanje s seboj

Kaj je za vas življenje: pekel ali paradiž? Koliko ste sami sebi pomembni, koliko imate radi sami sebe? Kako doživljate druge ljudi? Samopodoba je pomemben element zadovoljstva in uspešnosti, tako pri delu kot v zasebnem življenju. Odkrijte nov pogled na vsakdanje življenje, na sebe in na druge. Ozavestite, zakaj je vaše vedenje v določenih situacijah prav takšno. »Jaz sem O.K., ti si O.K,"« – je to pravljica? Menimo, da je tudi za vas lahko realnost!

Skupaj bomo vstopili tudi v svet zakonitosti človeškega hrepenenja po določenih vrstah pozornosti.

Želim ponudbo

Več informacij?

Želite več informacij ali pridobiti ponudbo za izvedbo v vašem podjetju?

Potrjujem, da sem seznanjen/a s svojimi pravicami, obrazloženimi v izjavi o zasebnosti.
Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?