Začetek v oktobru 2025
Vodenje po sodobnih principih povečuje uspešnost podjetja. Zato odprite vrata znanja o ljudeh in njihovi psihologiji: motivih, prepričanjih, stališčih, potrebah in o njihovemu čustvovanju.
Za vodje, ki želijo uspešno voditi ljudi, je bistveno, da poleg ustreznega znanja in veščin v vodenju oblikujejo tudi ustrezen pristop tako do sebe kot do sodelavcev, da spoznajo zablode in napačna prepričanja ter da jih korigirajo.
V raznih oblikah učno-svetovalnega dela boste imeli možnost narediti korak naprej v razvoju v vlogi vodje.
Kdaj: 21. oktober, 4. in 18. november, 2. in 9. december 2025
Kje: Poslovni prostori O. K. Consulting, Celovška cesta 291, Ljubljana
Trajanje: Vsak modul obsega 6 pedagoških ur z vmesnimi odmori (9:00 - 15:00)
Način dela: interaktivna predavanja, delo v skupini, analiza primerov, izmenjava izkušenj, reševanje vprašalnikov
Cena: 1.590,00 EUR + DDV (celoten program)
Posamezen modul: 420,00 EUR + DDV
Možnost izvedbe celotne šole ali posameznih modulov za zaključene skupine v podjetjih.
Za več informacij kontaktirajte Timoteja Strnada na 051 441 590 ali tim.strnad@okconsulting.si
V 21. letih smo uspešno izpeljali že več kot 50 razpisnih Šol sodobnega vodenja in z uporabnim znanjem opremili več kot 1000 vodij in bodočih vodij iz različnih organizacij po Sloveniji.
______________________________________________________________________________________________
Nekaj mnenj preteklih udeležencev Šol vodenja: |
---|
Šola mi je odprla nov, racionalen pogled na dinamiko medosebnih odnosov v kolektivu in pogled posameznikov na svet. Razumevanje teh odnosov in dinamik se mi zdi ključno za uspešnejše in učinkovitejše reševanje vsakodnevnih izzivov in problemov. Nikola Vukašinović, Fakulteta za strojništvo Univerze v Ljubljani, vodja laboratorija |
Šola ti skozi vse module da vpogled, kako delam kot vodja, ali sem pri tem vsaj malo uspešna. Ob predavanjih veliko razmišljaš. Dobila sem smernice, kako biti dober vodja. Ob različnih situacijah v službi se spomnim na šolo in rečem, kaj je najboljše, kar lahko sedaj storim. Mateja Kogej, Vitadom – Dom starejših Črni Vrh, vodja zdravstvene nege |
Šola mi je dala ogromno širine pri moji začetni vodstveni poti. Pridobil sem veliko orodij, s katerimi si bom lahko pomagal pri vsakodnevnem delu. Matej Kos, Akrapovič d.d., vodja orodjarne |
Šolo priporočam, ker pridobiš ogromno praktičnih orodij, ki jih lahko takoj preneseš v delovno okolje. Analizirali smo naše konkretne primere in že sproti našli rešitve zanje. Odlična je tudi energija celotne ekipe. Tanja Koban, Bitstamp d.o.o., vodja ekipe |
______________________________________________________________________________________________
Spoznajte veščine za dvigovanje avtoritete vodje
Vodja ima pomemben vpliv na ljudi, ki jih vodi – a ta vpliv ni samoumeven. Grajenje avtoritete zahteva zavedanje, znanje in čas. V tem modulu se bomo posvetili razumevanju, kaj pomeni biti vodja v očeh drugih ter kako razvijati tako formalno kot socialno moč.
Odgovarjali bomo na naslednja vprašanja:
V tem modulu bomo delali na ozaveščanju, da je vodenje delo in da je temu delu potrebno posvetiti kar nekaj časa in razmišljanja. Velikokrat v praksi srečamo zaposlene, ki so postali vodje, vendar niso ozavestili nove identitete oz. novega področja del in nalog. Ostajajo v identiteti strokovnjaka in velikokrat veliko strokovnega dela naredijo kar sami, ker ga ne znajo delegirati oz. ne vzpostavijo zaupanja v sodelavce. Na delavnici bomo predstavili, katera orodja imajo v vodenju na razpolago in kako jih uspešno uporabljati.
Spoznali boste tudi v čem je razlika med formalno in socialno močjo vodje ter kako krepiti socialno moč, ki je pomembna za uspešno vodenje.
Ozaveščanje ključnih področij nesporazumov v komunikaciji
Vabimo vas, da izstopite iz psiholoških iger, v katere se morda zapletate s sodelavci. Ljudje velikokrat mnenje doživijo kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot izkazovanje moči nad njimi… Zamere, jezo, nezadovoljstvo in neznosno napetost se včasih lahko čuti v zraku. In vse to ravno v trenutku, ko vam v grlo teče voda in vam zmanjkuje časa! Veseli nas, da vas lahko pomirimo - za vse našteto obstaja razlaga in rešitev.
Spoznali boste:
Drugi modul je posvečen komunikaciji in medosebnim odnosom. Na njem bomo govorili o tem, v kakšnih »življenjskih pozicijah« smo lahko v medsebojni komunikaciji. Zakaj nekateri doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje moči nad njimi. Predstavili bomo, kako prepoznati s kakšnim sogovornikom imamo »opravka« in kako komunicirati ob različnih pristopih.
Ozavestili bomo ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji in zakaj je referenčni okvir tisti, ki pomembno vpliva na naš odnos do sveta, do sebe in do drugih ljudi. Vse to pa ima vpliv na način medsebojne komunikacije in posledično tudi na druge dimenzije osebnega in poslovnega življenja.
Podajanje in sprejemanje povratne informacije
Povratna informacija je eno najmočnejših orodij vodenja, a pogosto napačno razumljena in pomanjkljivo uporabljena. Pogosto jo doživimo kot kritiko, premalokrat pa kot konstruktiven odziv. Naučili se bomo, kako jo ustrezno podati in kako jo tudi sprejeti – tako pri sebi kot pri sodelavcih.
Spoznajte osnovne zakonitosti pri podeljevanju in sprejemanju pohvale in kritike:
Veliko število neprijetnih občutkov na delovnem mestu izvira iz neustreznega kritiziranja ali premalo pohvale. Ljudje smo večkrat zgubljeni, ko imamo občutek, da nič ni prav, karkoli naredimo. Ali sploh ne vemo, kaj naj storimo, da bo prav. Kadar se nam zdi, da smo naredili nalogo odlično, pa se vsi obnašajo, kot da je to samoumevno. Zakaj ljudje to počnemo? V občutljiv pogovor podajanja in sprejemanja povratne informacije bomo vstopili z zavedanjem, da učenje in spremembe pogosto spremljajo neprijetna čustva, in se naučili, kako iz vsake takšne izkušnje odnesti kar največ.
Med orodji, ki jih ima vodja na voljo (pa tudi vsakdo v zasebnem življenju) sta ustrezna uporaba kritike in pohvale tisti, katerim vodje navadno posvečajo premalo pozornosti. Še posebej pohvalo uporabljamo premalo, ker v slovenski kulturi tradicija podajanja pohval ni posebej močna. Ravno pohvala je pomembno orodje za krepitev želenih vedenj sodelavcev, ustrezna uporaba kritike pa orodje, ki služi za zmanjševanje nezaželenih vedenj. Udeleženci boste spoznali, kako lahko s pridom uporabljate obe orodji in kako lahko prispevate h kreiranju optimalnega delovnega vzdušja.
IQ, EQ in SQ vodje
Dober vodja ni zgolj racionalen analitik, temveč človek, ki zna ravnati tudi s čustvi – svojimi in tujimi. V tem modulu bomo razbili mit, da mora vodja čustva skrivati. Učili se bomo, kako čustva prepoznati, upravljati in jih uporabiti kot orodje vodenja.
Pokazali vam bomo, da je pomembno ravnovesje treh področji inteligentnosti:
Čustva so bila dolgo časa tabu na delovnem mestu, še posebej na področju vodenja. Vodja je moral biti neustrašen – tisti, ki čustev ni smel kazati. Še posebej izrazito je bilo to pravilo pri moških vodjih, saj je tudi vzgoja temeljila ne tem, da fantki ne jokajo. Ponekod se ti vedenjski vzorci prenašajo še danes. Udeleženci se boste na delavnici spoznali s čustvi kot gorivom za vse naše aktivnosti. Naučili vas bomo, zakaj se v enakih situacijah ljudje odzivamo različno. Spoznali boste tudi, kako prepoznati čustva pri drugih in kako se na njih odzvati ter katere so osnovne strategije upravljanja s čustvi.
Izkoristite konflikte kot priložnost za boljše vodenje zaposlenih
Se vam kdaj dozdeva, da je konfliktov v življenju vse več in več? Imate kdaj občutek, da vam zadeve drsijo iz rok? Bi si želeli v konfliktnih situacijah ravnati drugače, kot ste ravnali? So konfliktne osebe tiste, ki vam pijejo energijo? Takšne situacije so naporne, zato zato je še toliko bolj pomembno, da v njih ohranimo mirno kri in znamo iz njih potegniti nekaj dobrega – zase, za odnose in za skupno delo.
Odgovarjali bomo na naslednja vprašanja:
Udeleženci boste ozavestili ali spoznali, katere so ključne značilnosti pojmov »problem« in »konflikt« in kako razločevati med njima. Predstavili vam bomo, kdaj lahko za nekoga rečemo, da jamra, in kdaj, da teži, ter zakaj to ni usmerjeno v proces reševanja problema.
Na področju reševanja konfliktov boste spoznali pet strategij reševanja konfliktov, na osnovi izpolnjenega vprašalnika boste lahko ugotovili, katera strategija je pri vas najbolj izrazita in katera najmanj ter kdaj in s kom uporabljati katero. Prepoznali boste tudi, katerih strategij se poslužujejo vaši sodelavci, poslovni partnerji in osebe v vašem zasebnem življenju.
Začetek v oktobru 2025