Šola sodobnega vodenja II.

Začetek v oktobru 2025

Spoznajte, kako voditi v času sprememb in negotovosti.

Živimo v času intenzivnih sprememb, neverjetnega tehnološkega napredka, gospodarske negotovosti ter s tem povezanim različnim delovanjem na različnih področjih. Kako voditi v teh časih? Kako v teh okoliščinah motivirati sebe in zaposlene? Kaj se dogaja z našim zaupanjem in zavzetostjo? Kako komuniciramo v zahtevnih situacijah in tudi na daljavo? Je energija v podjetju prava? Kako delujemo timsko? Dobrodošli na naši Šoli sodobnega vodenja, kjer bomo skupaj poiskali odgovore na ta vprašanja.

V raznih oblikah učno-svetovalnega dela boste imeli možnost narediti korak naprej v razvoju v vlogi vodje.

 

Ključne informacije o nadaljevalnem programu Šole sodobnega vodenja:

  • Kdaj: 23. oktober, 6. in 20. november ter 4. in 11. december 2025

  • Kje: Poslovni prostori O. K. Consulting, Celovška cesta 291, Ljubljana

  • Trajanje: Vsak modul obsega 6 pedagoških ur z vmesnimi odmori (9:00 - 15:00)

  • Način dela: interaktivna predavanja, delo v skupini, analiza primerov, izmenjava izkušenj, reševanje vprašalnikov

  • Cena: 1.590,00 EUR + DDV (celoten program)

  • Posamezen modul: 420,00 EUR + DDV

Dodatne informacije:

  • Možnost izvedbe celotne šole ali posameznih modulov za zaključene skupine v podjetjih.

  • Za več informacij kontaktirajte Timoteja Strnada na 051 441 590 ali tim.strnad@okconsulting.si

V 21. letih smo uspešno izpeljali že več kot 50 razpisnih Šol sodobnega vodenja in z uporabnim znanjem opremili več kot 1000 vodij in bodočih vodij iz različnih organizacij po Sloveniji. 

 

Nadaljevalni program vključuje naslednje module:

 

1. modul: KAKO LAHKO VODJA MOTIVIRA SVOJE SODELAVCE IN TUDI SEBE

2. modul: ODLIČNOST KOMUNIKACIJE V ZAHTEVNIH SITUACIJAH

3. modul: UPRAVLJANJE S ČASOM IN DELOVNI STILI

4. modul: KAKO POVEČATI ZAVZETOST ZAPOSLENIH - VPLIV ORGANIZACIJSKE KULTURE NA ZAVZETOST IN ENERGIJA PODJETIJ/ORGANIZACIJ

5. modul: VEŠČINE TIMSKEGA DELOVANJA – DOSEGANJE SINERGIJ PRI TIMSKEM DELU

 

Po zaključku šole boste:

  • znali prepoznati in ustrezno motivirati različne tipe sodelavcev,
  • obvladali boste komunikacijo v zahtevnih situacijah,
  • razumeli različne delovne stile ter jih znali upoštevati pri razporejanju nalog in organizaciji časa,
  • znali vplivati na zavzetost zaposlenih ter prepoznati dejavnike, ki krepijo angažiranost,
  • poznali boste vpliv organizacijske kulture na vedenje zaposlenih in uspešnost ekipe,
  • sposobni boste voditi time, razvijati sinergijo ter prilagajati svoj slog vodenja različnim fazam timskega razvoja,
  • delovali boste kot strateško usmerjen vodja, pripravljen na sodobne izzive vodenja.

Za koga je program primeren?

  • Obstoječe vodje, ki želijo nadgraditi svoje veščine
  • Kadrovike in HR strokovnjake
  • Vse, ki jih zanima osebni in profesionalni razvoj

Predavatelji:

______________________________________________________________________________________________

Nekaj mnenj preteklih udeležencev Šol vodenja:

 

Šolo priporočam, ker:

  • so zelo uporabne vsebine,
  •  odlični predavatelji, strukturirani,
  •  diskusije, izmenjave mnenj, manjše skupine,
  • zanimivo podajanje,
  •  izjemno dobro organizirano.

Simona Kodrič Tratnik, SKB banka d.d., direktorica sektorja Kritje ključnih strank

 

Do sedaj sem se udeležil že veliko različnih šolanj na temo vodenja, prodaje, strokovnih forumov … Ta šola vodenja v petih modulih je daleč pred vsem do danes slišanim. Psihologija je temelj medčloveških odnosov in osnova za dobro vodenje ljudi. Na tej šoli je to jasno in strokovno razloženo in dobiš zelo praktična in uporabna znanja za področje vodenja.

Andrej Vuga, Kemomed d.o.o., direktor

 

Profesionalno izvedeni moduli. Predavatelji so mi odprli pogled na zadeve in vse to mi bo zelo pomagalo pri mojem delu. Šolo bi 100 % priporočila. O. K. Consulting že poznam in ima dobro ime, zato sem se tudi odločila za ta program.

Aleksandra Novak, HSE d.o.o., vodja oddelka poslovne podpore

 

Na dejanskih primerih, s katerimi se vodje soočamo, so bile podane usmeritve in argumenti, kako situacijo rešiti na čim bolj korekten način. Šola je omogočala izmenjavo mnenj in izkušenj med ostalimi udeleženci v skupini in tako rešitev marsikatere dileme oz. vzpodbuda za nadaljnje delo.

Anja Bizjak, Eles d.o.o., vodja službe za javna naročila

______________________________________________________________________________________________

 

Več o vsebini modulov

1. modul

KAKO LAHKO VODJA MOTIVIRA SVOJE SODELAVCE IN TUDI SEBE

Za motivacijo ni čarobne palice. So pa poti in orodja, s katerimi lahko vplivamo na njo.

Kako sodelavce pripraviti do tega, da bodo delo opravljali z visoko motivacijo? Ali je motivirati druge ljudi sploh mogoče? Koliko vpliva imamo kot vodje na motivacijo drugih? Če ga imamo – kje in kako se zadeve lotiti? Vprašanje motivacije pri delu je staro več kot polovico stoletja. Strokovnjaki nenehno raziskujejo in razvijajo nove pristope za motiviranje zaposlenih. Vedno pa se vračamo na točko, kjer ugotavljamo, da je največji delež motivacije zasidran v nas samih. Kako torej naprej?

Spoznali boste:

  • zakaj je za vodjo pomembno, da pozna karierna sidra svojih sodelavcev, in kakšna karierna sidra poznamo,
  • na podlagi česa zaposleni s podjetjem sklenejo svojo psihološko pogodbo in katere vrste psiholoških pogodb poznamo,
  • kako motivirati zaposlene z različnimi psihološkimi pogodbami,
  • kakšno vlogo imata pri motivaciji komunikacija in manipulacija v vodenju,
  • kaj vsebujeta paketa pozitivne in negativne motivacije,
  • iz česa je motivacija sestavljena,
  • kako postavljanje ciljev vpliva na motivacijo zaposlenih in vodje samega,
  • motivacija v hibridnih okoljih in na daljavo
  • zaupanje sodelavcem in v sebe.

2. modul

ODLIČNOST KOMUNIKACIJE V ZAHTEVNIH SITUACIJAH

Komunikacija je ključna veščina tako v poslovnem kot v zasebnem življenju.

In odličnost komunikacije v zahtevnih situacijah je tista, ki loči dobrega od odličnega vodje ali zaposlenega. Skozi trening z igro vlog boste na modulu lahko nadgradili komunikacijske veščine. Delali bomo tudi na primerih iz vaše prakse in prakse drugih udeležencev.

Spoznali boste:

  • obnovili bomo poznavanje štirih osnovnih pozicij v komunikaciji:
  1. (++) pozicija (pozicija realnosti),
  2. (+-) pozicija (pozicija večvrednosti),
  3. (-+) pozicija (pozicija manjvrednosti),
  4. (--) pozicija (pozicija obupa),
  • strategija in taktika profesionalne komunikacije,
  • dvosmerna komunikacija in enosmerna komunikacija,
  • običajni, zahtevni in težavni sogovorniki,
  • kdaj lahko rečemo, da gre za zahtevno komunikacijo,
  • prepoznavanje zahtevnih sogovornikov,
  • prepoznavanje težavnih sogovornikov,
  • kako se osnovne življenjske pozicije povezujejo s težavnostjo,
  • zaželene in nezaželene čustvene reakcije v profesionalni komunikaciji,
  • trening komunikacije z igro vlog na primerih iz prakse udeležencev.

‍‍

​3. modul

UPRAVLJANJE S ČASOM IN DELOVNI STILI (Time Management)

Naučili vas bomo prepoznati svoj delovni stil in delovne stile sodelavcev ter njihov vpliv na upravljanjem s časom.

Vsak delovni stil ima svoje prednosti in pomanjkljivosti. Ločevanje med njimi nam pomaga pri vodenju zaposlenih in organizaciji samega sebe. Večina profesionalcev se sploh ne zaveda lastnega načina, kako opravlja delovne naloge. Vsakdo ima svoj delovni stil, za katerega se mu zdi, da »se tako pač dela«. Imamo občutek, da se drugače ne da delati ali da so tisti, ki delajo drugače, čudni.

Na tem področju lahko prihaja do mnogih nesporazumov v vodenju in pri delu. Spoznali boste delovne stile ter prednosti in pomanjkljivosti vsakega med njimi. Kmalu boste naloge med sodelavce lahko delili drugače – tako, da boste izkoristili prednosti različnih delovnih stilov in s tem povečali učinkovitost dela. Delovni stili so neposredno povezani tudi z upravljanjem našega časa. Poznavanje lastnega delovnega stila in delovnih stilov drugih nam bo zato pomagalo pri učinkovitem upravljanju s časom.

Spoznali boste:

  • od kod izhajajo delovni stili vsakega posameznika,
  • zakaj je pomembno, da se zavedamo lastnega delovnega stila,
  • kako prepoznati svoj najbolj značilen delovni stil,
  • značilnosti različnih delovnih stilov,
  • katere so prednosti in pomanjkljivosti posameznih stilov,
  • povezanost delovnih stilov z učinkovito organizacijo in izrabo časa,
  • najpogostejši kradljivci časa pri posameznih delovnih stilih,
  • vodenje sodelavcev glede na njihov delovni stil.

4. modul

KAKO POVEČATI ZAVZETOST ZAPOSLENIH - VPLIV ORGANIZACIJSKE KULTURE NA ZAVZETOST IN ENERGIJA PODJETIJ/ORGANIZACIJ

Zavzetost zaposlenih je ključen potencial za uresničevanje zastavljenih ciljev.

Pričakovati, da bodo vsi zaposleni tudi zavzeti na delovnem mestu, je nerealno – lahko rečemo tudi pravljično. Zavzeti zaposleni niso samoumevni. Zavzetosti ne moremo zahtevati, lahko pa s svojim načinom vodenja, odnosom do sodelavcev ter kreiranjem ustrezne organizacijske kulture ustvarimo pogoje, ki jim bodo omogočili zaživeti.

Velikokrat mislimo, da so dovolj zadovoljni zaposleni, pa vendar jih do zavzetih zaposlenih loči še dodatna dimenzija – spodbuja jo prava organizacijska kultura. Po raziskavah iz tujine, dosegajo organizacije z moderno organizacijsko kulturo pomembno boljše rezultate in so manj občutljive na krizne razmere na trgu. Na koncu pa se vse skupaj odraža in kaže v energiji podjetja. Pokazali vam bomo, kako lahko vplivamo na vse to.

Spoznali boste:

  • faktorje in dimenzije zavzetosti,
  • ključne razlike med zadovoljnimi in zavzetimi zaposlenimi,
  • vloga vodje pri ustvarjanju zavzetih zaposlenih,
  • kaj je organizacijska kultura in kako se ustvarja,
  • značilnosti tradicionalne in moderne organizacijske kulture,
  • ključne razlike med tradicionalno in moderno organizacijsko kulturo,
  • vpliv vodje na ustvarjanje organizacijske kulture,
  • povezanost organizacijske kulture z zavzetostjo zaposlenih,
  • merjenje energije podjetja/organizacije,
  • kakšno je optimalno stanje posameznih energij v podjetju: energija produktivnosti, razjedanja, malodušja in energija udobja.

5. modul

VEŠČINE TIMSKEGA DELOVANJA – DOSEGANJE SINERGIJ PRI TIMSKEM DELU

Moč razvoja in uspeha je v dobrih timih.

Spoznanja zadnjih let kažejo, da samo uspešni posamezniki težko premaknejo voz naprej. Skozi praktične vaje bomo odkrivali, kaj potrebujemo za dobro timsko delovanje.

Spoznali boste:

  • kakšna je osnovna razlika med timom in delovno skupino,
  • kakšne pogoje je potrebno izpolniti, da omogočimo timsko delo,
  • kako naj postavimo cilj, da bodo člani tima visoko motivirani za dosego cilja,
  • v čem se skriva skrivnost sinergij – kakšna je enačba,
  • kako lahko timske vloge doprinesejo k učinkovitosti in uspešnosti tima in spoznavanje/identifikacija timskih vlog udeležencev delavnice,
  • vloga vodje v timu je izjemnega pomena – bistven je način vodenja in komunikacije,
  • naravne faze razvoja tima imajo svoje značilnosti – v vodenju jih je potrebno upoštevati,
  • ali lahk timsko delamo tudi "na daljavo",
  • standardi uspešnosti v vodenju tima – kateri so osnovni štirje kriteriji.
Šola sodobnega vodenja - nadaljevalni program
Šola sodobnega vodenja - nadaljevalni program

Povezane novice

Šola sodobnega vodenja I.
TEMELJNI PROGRAM - Za vse vodje in tiste, ki boste to postali

Začetek v oktobru 2025

Pišite nam!

Z veseljem vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Želim se prijaviti na e-novice.
Potrjujem, da sem seznanjen/a s svojimi pravicami, obrazloženimi v izjavi o zasebnosti.
Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?